• hjadmin

Davidskolens 50 års jubilæum! Det skal fejres!

Kære alle Davidskole-venner,

Vi har den store glæde at annoncere, at Davidskolen fylder 50 år! I et halvt århundrede (!) har vi været en stor del af mange familiers liv og en vigtig del af lokalsamfundet, og vi vil gerne invitere jer til at fejre denne specielle milepæl sammen med os.

Jubilæumsfesten finder sted den 6. september kl. 15.00-18.00.

Vi har planlagt en dag fyldt med sjove aktiviteter, nostalgiske tilbageblik og masser af overraskelser!

Dagen byder på:

•  Aktiviteter for både børn og voksne

•  Jubilæumskage

•  Tale og underholdning

•  Forskellige udstillinger

•  Musik og fællessang

Kom og vær med til at fejre 50 år med fællesskab, læring og venskab på Davidskolen!

Vi ser frem til at se både gamle venner og nye ansigter.

Del meget gerne denne besked med dine klassekammerater, venner og familie, så vi sammen kan gøre denne dag helt uforglemmelig!

Og… Har du lyst til at dække vores 50-års jubilæum og høre spændende historier om både gamle og nye tider på skolen? Kontakt os gerne for yderligere information eller interviewmuligheder.

Mange hilsner,

Davidskolen